نحوه خرید اینترنتی از وبسایت چگونه است؟

با سلام ؛ در این برگه بصورت متن و تصویر نحوه خرید اینترنتی از وبسایت میکروسکوپ را خدمت تان توضیح میدهیم. لطفاً تا انتهای مطلب ما را همراهی نمائید.

ابتدا عرض میشود که برای خرید از وبسایت میکروسکوپ نیازی به ثبت نام نیست هر چند اگر ثبت نام نمائید میتوانید سوابق خرید خود را هم بعد ها پیگیری نمائید.

 

در وهله اول بایست کالای خود را انتخاب نمائید. برای یافتن کالای مورد نظر خود سه راه پیش روی دارید:

۱- مراجعه به بخش فروشگاه
۲- جستجوی محصول از طریق بخش مربوط به جستجوی محصولات
۳- استفاده از منو های وبسایت برای دسترسی به هر بخش

 

پس از یافتن محصول و رویت اطلاعات آن در صورت تمایل به خرید ، بروی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک مینمائیم که بطور اتوماتیک به بخش سبد خرید منتقل میشوید. (اگر میخواهید کالای دیگری هم به سبد خود اضافه کنید کافیست بروی ادامه خرید کلیک نموده و مجدد کالای دیگری را که نیاز دارید را یافته و مانند قبل بروی “افزودن به سبد خرید” کلیک نمائید که باز به همین صفحه سبد خرید ارجاع داده خواهید شد)

 

صفحه سبد خرید

در این صفحه شما نام کالایی که خرید نموده اید را ملاحظه مینمائید و میتوانید تعداد آنرا نیز همین جا افزایش یا کاهش داده و باکلیک بروی “بروز رسانی” جمع کل خرید خود را مشاهده نمائید.

اگر کوپن تخفیفی در اختیار دارید میتوانید آنرا دربخش مربوط به کوپن ، درج کنید تا از جمع کل سبد خرید شما کسر گردد.

در این صفحه نحوه حمل نیز از شما سوال میشود و میتوانید با کلیک بروی “محاسبه هزینه حمل و نقل” و با انتخاب نام شهر خود ، روش هایی که میتوانید کالا را دریافت نمائید را ملاحظه خواهید نمود.

بعنوان مثال برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ۳ روش ارسال وجود دارد.

 

 

اگر روش حمل را انتخاب نمودید ، حال بروی “اقدام به پرداخت” کلیک نمائید.

 

صفحه تسویه حساب

در این صفحه اطلاعات خریدار شامل : نام ، نام خانوادگی ، نام شرکت (مشتری حقوقی) ، خیابان ، استان ، شهر ،کدپستی ، تلفن و ایمیل از شما درخواست میشود.

در صورت تمایل میتوانید از همین جا حساب کاربری برای خود ایجاد نمائید که فقط کافی ست گزینه “میخواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟” را تیک نمائید.

در ضمن اگر کالا را برای دوستی خریداری مینمائید و میخواهید کالا به آدرسی دیگر بغیر از آدرس شما ارسال شود ، میتوانید آنرا در این صفحه ایجاد نمائید. (لطفاً حتماُ این مورد را در بخش یادداشت سفارش یادآوری بفرمائید.)

اگر نکته مهمی هست که بایستی به ما اعلام کنید در بخش ” یادداشت سفارش ” آنرا بنویسید مثلا اگر میخواهید بعد از ظهر خدمت تان ارسال شود و امثال اینها

 

چند نکته در صفحه تسویه:

– هنگام انتخاب شهر حتماً اول نام استان را انتخاب نمائید تا شهر شما در لیست شهرها بارگذاری شود.
– حتماً آدرس ایمیل معتبری که بدان دسترسی دارید را در هنگام سفارش درج کنید تا جهت پیگیری دچار مشکل نشوید.
– اگر قرار نیست محصول را پستی تهیه نمائید ، میتوانید بخش کد پستی را با ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ پُر نمائید چون فقط ارسال پستی نیازمند درج کدپستی ست.
– اگر تصمیم به تغییر روش ارسال گرفته اید در همین صفحه مجددا امکان تغییر آن وجود دارد
– اگر از مشتری های قبلی ما هستید نیازی به پُر کردن این بخش ها نیست و میتوانید از طریق همین صفحه در سایت لاگین کنید.
– اگر کوپن تخفیفی دارید و فراموش نمودید در صفحه قبل آنرا درج کنید ، اینجا مجدد امکان ثبت مجدد کوپن وجود دارد.

 

بعد از پُر نمودن تمامی بخش های ضروری به آخرین قسمت یعنی تعیین نوع پرداخت میرسیم که میتوانید یکی از روشهای پرداخت پیشنهادی را انتخاب نموده و برای اتمام خرید بروی ” ثبت سفارش” کلیک نمائید. تا به آخرین صفحه خرید خود ، منتقل شوید.

 

رفع ایراد در صفحه تسویه حساب

  • گاهی اوقات هنگام بارگذاری بخاطر فشرده سازی و سرعت متفاوت نت شما ، با خطای “تابع شهرهای ایران یافت نشد” مواجه میشوید که کافیست یکبار صفحه را رفرش نمائید یا از آن صرف نظر کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • گاهی اوقات سیستم ، سفارش شما را تائید نمیکند و ایراد کدپستی میگیرد. در اینصورت یکبار زبان دستگاه خود را عوض کنید و مجددا کدپستی را وارد کنید مثلا اگر زبان سیستم عامل شما FA هست آنرا روی EN بگذارید و با فونت انگلیسی اعداد کدپستی را وارد کنید یا برعکس
  • گاهی همه چیز مرتب است اما فراموش نمودید که قوانین سایت را “تیک” کنید که در اینصورت به مرحله پرداخت منتقل نخواهید شد.

 

صفحه آخر {پرداخت و نهایی کردن سفارش خود}

بسته به روش پرداخت انتخابی به صفحه پرداخت بانک یا به صفحه اعلام شماره حساب بانکی منتقل میشوید و نهایتاً با پیغام “سفارش شما دریافت شد” مواجه میشوید که نشان دهنده آنست که سفارش شما در سیستم ثبت شده و طبق درخواست شما ، نسبت به ارسال آن اقدام میشود.

 

از کجا وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

۱- میتوانید ایمیل ارسال نمائید و سوال خود را مطرح نمائید. ( sale@microscop.ir )
۲- میتوانید با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس تلفنی حاصل نمائید.
۳- از صفحه پیگیری سفارش اقدام نمائید که بایستی شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را وارد نمائید. اینجا کلیک نمائید.